B-Cure Lazer nedir? Ne işe yarar?

B-CURE LAZER Nedir?

Çesitli hastalıklarin tedavisini gerçeklestirmek, sayıları gitgide artan pek çok insanın yaşam kalitesini yükseltmek için alanında yenilikler getirmeyi kendine amaç edinmiş olan fırmamız size; son teknoloji ürünü, hafif, taşınabilir, şarj edilebilir, hem profesyoneller hem de hasta için kullanıcı dostu son teknoloji ürünü “soft lazer terapisi”ni sunmaktan gurur duyar.

LLLT – Düşük yoğunluklu (Soft) lazer tedavisi

B-CURE Lazer, soft lazer terapisinde teknolojik açıdan gelinen son noktadır. B-CURE Lazer, lazer ışınlarının dokuların derinine nüfuzu ve etkileyici performansı için gerekli olan gücü ve uyumu sağlamak için, yenilikçi ve patenti alınmış inovatif teknolojiyi kullanır.

B-CURE Lazer 21. Yüzyılın en ileri düzeydeki terapi teknolojilerini kombine ederek lazer tedavilerinde bir atılım gerçekleştiriyor. Bir yandan lazer terapisini hafif, taşınabilir bir forma dönüştürüp terapötik etkilerini daha geliştirip güçlendirirken, öte yandan da bu terapiyi daha da çok insan için satın alınabilir bir fiyat aralığına çekiyor.

Soft Lazer 1 ila 1000mW aralığında, düşük yoğunluklu bir lazer ışınıdır. Monokromatiktir (eşevreli tanımlanmış tek dalga boyuna sahip) ve tek bir aşamada, tek bir yönde hareket eder. Soft Lazer cildin yüzeyine etki eder ve cildi ısıtmadan, acıtmadan eşzamanlı bir şekilde penetre olur.

Soft lazer tedavisi vücudun doğal iyileşme mekanizmalarını hücresel ve sistemik bir düzeyde biyostimüle eder. Sonuç: Hücreler vücut içerisindeki optimal fonksiyonlarını sürdürebilmek için ihtiyaç duydukları enerjiyi elde ederler ve böylece spesifik problemlerde iyileşme (sırt ağrısı, iltihaplanma, yaralanma, deri yenilenmesi ihtiyacı, yenilenme) doğal yollarla ve kendiliğinden oluşur.

Soft lazerler, özellikle şiddetli ve kronik kas iskelet sistemi ağrılarını, hareket sistemi kaslarına ait problemleri, şişlikleri, eklem ve kıkırdak problemlerini, iltihaplanmaları ve yaralanmış yumuşak dokuları tedavi etmek üzere dünya üzerinde pek çok profesyonel hekim tarafından kullanılmaktadır.

Kullanım Alanları

Akut ağrılar, kronik ağrılar ve spor sakatlıkları üzerindeki etkileri

Akne, yanıklar, yaralar ve deri üzerinde oluşmuş sorunlar üzerindeki etkileri

Doğum sonrası gerilme / esneme izleri, yaşlanma ve hassat ciltler üzerindeki etkileri

B-CURE LAZER ile iğnesiz ve acısız akupunkturun keyfine varın

Lazer Terapisi – zamanın başlangıcından B-CURE LAZER LLLT-8O8’e kadar

Yüzyıllar boyunca ışık, etkili ve iyi bilinen bir şifa yöntemi olmuştur. İnsanlık tarafından kullanılan ilk ışık kaynağı, elbette güneşti. Bu konu Hipokrat’ın yazılarında ayrıntılı bir şekilde karşımıza çıkmaktadır.

20. Yüzyılın başlarında, ışık enerjisini yoğunlaştırarak yüksek seviyelerde dağıtma girişimi, İkinci Dünya Savaşında yaralanan pek çok askere başarılı bir şekilde uygulanarak gerçekleştirildi. Kuantum fenomenine dayalı “uyarılmış salınım” kullanan lazerin ilk tanıtımı ise 1960’larda yapılmış olup, çok kısa sürede, tıbbın bütün alanlarından takdir topladı ve kullanılmaya başlandı.

Soft Lazerin modern tıpta pratik bir şekilde kullanılmaya başlanması ise Macar bir doktorun, kan hücrelerindeki problemlerden kaynaklanan bir çeşit ülseri başarıyla tedavi etmesi sonucu gerçekleşti.

Geçtiğimiz 20 yıl boyunca, soft lazer terapisi bütün dünyadaki hastanelerde, üniversitelerde, kliniklerde ve öncü kurumlarda geniş bir alanda kullanılıyor olsa da bu teknoloji hala dünya popülasyonunun büyük bir bölümünün erişimine açık değil ve kısa sürede etkili sonuçlar elde etmek için önerilen bu tedavinin belirli bir süre için “devamlılığı” sağlanamamaktadır.

Günümüzde, B-CURE LAZER, 21. Yüzyılın en ileri düzeydeki iyileştirme teknolojilerini kombine ederek lazer tedavileri alanında bir atılımı gerçekleştiriyor. Bu teknolojilerin kombinasyonu lazer terapisinin, hafif, taşınabilir terapötik etkisini daha güçlü ve etkili bir üst aşamaya taşırken, aynı zamanda bu terapiyi daha da çok insan için ulaşılabilir, satın alınabilir bir hale getiriyor.

Not: LLLT (“Düşük Yoğunluklu Lazer Tedavisi”) literatürde karşınıza aynı zamanda “soğuk lazer” ya da “soft lazer” olarak çıkabilir

​B-CURE LAZER – Soft lazer terapisinde bir dönüm noktası

Ağır ve yoğun iş yapabilme kapasiteli soft lazer – hafif, portatif, yeniden şarj edilebilir bir cihaz.

Özel bir geliştirme süreci sonucunda patenti alınmış, sıradışı bir kombinasyon yarattık; çapı 4.5 cm² olan bir klinik soft lazer cihazının gücünü ve tam uyumluluğunu bozmadan bu teknolojiyi, portatif, yeniden şarj edilebilir ve kullanması kolay olan bir cihaza minyatürize edilmiştir.

Bu portatif soft lazer cihazı, saece hastanelerde ve prestijli kliniklerde bulunan, tam boyutlu, sabit ve pahalı soft lazer cihazlarının iyileştirme gücüne denk bir güce sahip olan dünyadaki ilk cihazdır.

Sonuç: Doğrudan ve devamlı tedaviler sunma özelliklerinin en mükemmel kombinasyonuna sahip, mevcut en etkili terapi. Böylelikle B-Cure Lazer daha kısa sürelerde bireysel tedavilerde yüksek kaliteyi ve hızlı iyileşmeyi sağlamış oluyor.

Uluslararası alanda B-CURE’a özgü büyük atılım

Lazer ışınının tedavi edilen hücrelere derinlemesine ulaşıp, etkili bir şekilde nüfuz etmesini yalnızca o lazerin eş fazlılığı garanti eder. Sadece B-CURE LAZER’e özgü olan bu yüksek eş fazlılık, etkili, homojen, çok büyük ve geniş eş fazlı bir lazerin üretimini sağlayan inovatif bir elektro-optik mekanizma uygulaması sayesinde 4.5 cm2’lik bir alanı kaplayarak elde edilmektedir

Sonuçlar – Oldukça güçlü tedavi edici etki + ortalama %75 daha az tedavi süresi.

Düşük yoğunluklu lazer terapisinin terapötik etkileri LLLT’nin terapötik mekanizmaları

LLLT, aşağıdaki terapötik mekanizmalar aracılığıyla iyileşmeyi sağlayıp ağrıyı azaltır:

1. Kollajen üretiminin uyarılması
2. DNA sentezinin değiştirilmesi/başkalaştırılması
3. Hasar görmüş nörolojik dokunun fonksiyonunun iyileştirilmesi
4. Kasların gevşemesi ve rahatlamasıyla sonuçlanabilecek, hücresel düzeyde
mitokondrilerin daha fazla ATP (Adenozin Trifosfat) üretmesi ve mitokondriye daha fazla
oksijen gönderilmesi
5. Serotoninin ve endorfinin artırılması
6. Azaltılmış prostoglandin sentezi sonucunda iltihap önleyici etkilerin artırılması
7. Şeker hastalığı ve nöralji durumlarında, kan dolaşımının iyileştirilmesi ve daha sağlıklı bir hale gelmesi
8. Sinir hücrelerinin zarlarının geçirgenliği azaltılarak hiperpolarizasyonunun önlenmesi
9. Lenfatik akımın artırılması ve ödemin azalması
10. İltihaplanmanın azaltılması.
11. Protein sentezinde artış
12. Enzim üretiminde artış
13. Daha iyi bir kan akışı

Hücreler üzerinde lazer ışığının ana ve en önemli etkisi, ATP üretiminin hızlandırılmasıdır. Bu sürece “biyostimülasyon” denilmektedir.

Bir lazer ışını canlı bir doku tarafından emildiğinde, hücrelerde biyolojik reaksiyonlar tetiklenir. Hücrelerde çeşitli endojenik kimyasal bileşenler üretilir, kan ve lenfatik akış ile sistemin diğer bölgelerine ulaştırılır. Bundan dolayı, soğuk lazerin etkileri sadece bölgesel olmakla kalmaz, aynı zamanda geniş, sistemik etkilere de yol açar.

Düşük seviyeli lazer terapisinin hücresel etkileri

ATP molekülleri, bütün canlı varlıkların hücrelerinde bulunur. Hayvanların ve insanların sistemlerinde, Adenozin Trifosfat, mitokondri denilen küçük hücresel organeller tarafından sentezlenir. Mitokondride, temel hücresel enerji kaynağı (ATP), oksijen ile yenilen yemekten elde edilen şekerin kombine edilmesiyle üretilir.

Tek Cihaz - Sınırsız Avantajlar

Ağrıların dindirilmesi ve iltihaplarda iyileşmenin hızlandırılmasının yanı sıra,ortopedik doku ve deri yaralanmalarında da kanıtlanmış sonuçlar.

Hafif, taşınabilir ve 5 saatin üzerinde süren operasyonlarda kullanılmak için şarj edilebilir.

Hem profesyonel, hem de kişisel kullanım için uygundur.

Optimal sonuçlar için günlük tedaviye ve tedavi sürekliliğine olanak sağlar.

Geniş bir yelpazedeki problemlere ilk yardım ve anında bakım için ideal bir cihazdır. İhtiyacınız olan her yerde ve her zaman kullanabilirsiniz.

Doğal yolla ve invaziv olmayan tedavi.

Geleneksel fizyoterapi ve alışılagelmiş tedavilerin etkinliğini artırır.

Ağrı kesicilere olan ihtiyacı azaltır.

Kullanımı kolay ve güvenlidir.

Hafif, portatif ve şarj edilebilir.

“Anında ve devamlı tedaviyle, en etkili terapinin mükemmel bir kombinasyonunu oluşturan bu cihaz, aynı zamanda kısa sürelerde yüksek kaliteli bireysel iyileşmeler için imkan sağlıyor.

Suyun hemoglobinin ve melaninin düşük dalga boyutlarında emilim seviyeleri

B-CURE LAZERİN içsel etkileri:

B-CURE LAZER’in diğer portatif soft lazer cihazlara tartışmasız üstünlüğünün bilimsel dayanağı:

Bir soft lazerin kaliteli ve efektif olmasında, tam bir uyumluluk, etki edebileceği tedavi bölgesinin büyüklüğü ve tedavi süresi, maksimum gücü, ortalama enerji yoğunluğu ve dakika başına maksimum enerji anahtar önemde olan özelliklerdir. Bu özelliklerin ölçümleri ne kadar yüksek olursa, lazerin kaliteli sonuçlar elde etmesi o kadar yüksek olur. Aynı zamanda bu özelliklerin artması, toplam iyileşme süresi ve tedavi başına ihtiyaç duyulan zamanın azalması demektir.

Tavsiye edilen dozajlar

Tabloda gösterildiği üzere, tedavinin ilk 4 günü boyunca, genel bir kural olarak, terapinin tipine göre, tedavinin günde 1 veya 2 kez verilmesi öneriliyor. Bundan sonra da, problem çözümlenene kadar bütün tip terapilerde, tedavinin günde 1 kez verilmesi öneriliyor. Burada önerilen dozajlarla beraber, bireysel ihtiyaçlar ve arzulanan terapatik sonuçlar doğrultusunda bu dozajların değişebileceğini göz önünde bulundurunuz.

En iyi sonuçlar için

Kesin doz tavsiyeleri cihazın kullanıcı kılavuzunda ve web sitemizde yer almaktadır.

Tavsiye edilen tedavi dozajı 4.5cm2’lik bir alan için; günde 2-4 kez, her tedavi için de 6-8 dakikadır. Gerekli dozaj problemin tipine ve boyutuna bağlı olarak değişebilmektedir.

Cihaz ile yapılacak ilk tedavinin yalnızca 90 saniye süreyle sınırlanması tavsiye edilmektedir. Not etmek gerekir ki, eğer ağrı kötüleşirse, bu bir biyostimülasyon iyileşme sürecinden kaynaklanmaktadır ve ikinci tedaviye başlanmadan evvel 24 saat beklemeniz tavsiye edilmektedir.

“aşırı doz”, zararlı değildir.

Uzun süreli tedavi uygulamaları ve terapi periyotları güvenlidir.

Biraz önce bahsedilen tavsiyelere rağmen, tedaviler daima sonuçlara ve bireysel ihtiyaçlara gore belirlenmelidir.

Keskin ağrı, yaralanma ya da ciddi yanık durumlarında – kişi, cihazı tedavi edilecek her 4.5cm2 genişliğindeki bölgeye 10 ila 20 dakika arasında sürecek şekilde, günde 3 ya da daha fazla olacak şekilde uygulayabilir.

Önemli: Optimal tedaviyi ve iyileşme sürecini temin etmek için, problem ortadan kalkana kadar tedaviyi sürekli olarak uygulamak gerekmektedir.

Dikkat: Lazeri hiçbir zaman kimsenin gözüne tutmayınız.